websitekalenderforum
forum Nieuws Nieuwe sloten toren A,B,C & guesthouse

Nieuwe sloten toren A,B,C & guesthouse

gast:Sidney D. Drake geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 om 21:06 citeer
sound accutane mexico buy forum
gast:Sleuteltje geplaatst op dinsdag 24 februari 2009 om 01:20 citeer
Wij vinden het nu ook behoorlijk lang duren dus we zullen ernaar blijven informeren. Zodra er nieuws over is brengen we jullie op de hoogte!

Nog steeds helemaal geen nieuws? Of hebben ze de moed opgegeven en is het project gestopt?
gast:Sleuteltje geplaatst op maandag 01 december 2008 om 13:19 citeer
VBU, kunnen jullie misschien aan DUWO vragen of ...

Gelukkig vinden we bij onze VBU altijd een luisterend oor....
gast:Sleuteltje geplaatst op donderdag 13 november 2008 om 13:32 citeer
VBU, kunnen jullie misschien aan DUWO vragen of ze toch ook op de brandtrap deuren de nieuwe elektronische sloten willen aanbrengen - in ieder geval voor de onderste 4/5 verdiepingen?

En vraag dan gelijk ook even naar hoe het zit met de elektronische sloten op de fietsenhokken. Alvast bedankt.
gast:Chris geplaatst op donderdag 13 november 2008 om 13:20 citeer
Hier in toren 3 hebben we nu ook een brief gekregen dat vanaf 26 november de nieuwe elektronische sloten geplaatst zullen worden. Maar hier staat ook in dat op korte termijn de brandtrap deuren niet meer vanaf buiten te openen zijn. Dit is echt bijzonder nadelig voor de bewoners van de onderste etages!
Ik woon zelf op de 3e verdieping, en ga altijd met de brandtrap. Het is een stuk sneller dan telkens op de lift te moeten wachten, die ook nog vaak stuk is. Met het trappenhuis omhoog is helemaal vervelend, met telkens op en neer te moeten lopen...

VBU, kunnen jullie misschien aan DUWO vragen of ze toch ook op de brandtrap deuren de nieuwe elektronische sloten willen aanbrengen - in ieder geval voor de onderste 4/5 verdiepingen?
gast:Sleuteltje geplaatst op dinsdag 07 oktober 2008 om 16:00 citeer
Wij vinden het nu ook behoorlijk lang duren dus we zullen ernaar blijven informeren. Zodra er nieuws over is brengen we jullie op de hoogte!

Nog steeds helemaal geen nieuws? Of hebben ze de moed opgegeven en is het project gestopt?

gast:Sleuteltje geplaatst op donderdag 28 augustus 2008 om 15:11 citeer
Het duurt inderdaad behoorlijk lang nu. Hopelijk vraagt de VBU bij het komende overleg om een update.
VBU Bestuur geplaatst op maandag 21 april 2008 om 23:19 citeer
In het laatste overleg met DUWO hebben we weer gevraagd naar de salto-sloten op de fietsenhokken. Ze zeiden toen dat ze er nog mee bezig zijn om deze te verbeteren en weer op de fietsenhokken te plaatsen. Wij vinden het nu ook behoorlijk lang duren dus we zullen ernaar blijven informeren. Zodra er nieuws over is brengen we jullie op de hoogte!

Maartje de Meer
VBU
gast:Sleuteltje geplaatst op woensdag 16 april 2008 om 11:21 citeer
De nieuwe Salto-sloten op de fietshokken zijn na een mislukte test weer verwijderd.

Is al bekend of en wanneer er nieuwe sloten worden aangebracht?
Remco Verhezen geplaatst op donderdag 29 november 2007 om 11:59 citeer
Binnenkort kan iedereen een extra sleutel voor het Salto-slot krijgen tegen een borg van €20.-. Deze borg krijgt je terug als je verhuist en de extra sleutel weer inlevert.
Over het 'hoe en wat' van deze extra sleutel spoedig meer!

Remco Verhezen
VBU

---
10 december
19.45 uur
Café Uilenstede
Algemene Ledenvergadering!
Remco Verhezen geplaatst op dinsdag 13 november 2007 om 09:46 citeer
Een tijdje geen nieuws van onze kant, maar het begint er op te lijken dat Duwo een borg zal vragen voor een tweede sleutel. De afspraak staat nog niet helemaal vast, maar dat zullen we bespreken in het overleg dat met Duwo staat gepland voor 19 november.

We houden julle op de hoogte!

Remco Verhezen
VBU
gast:Cassini geplaatst op donderdag 01 november 2007 om 12:00 citeer
Zojuist mijn sleutels opgehaald: voor de tweede moeste ik € 20,- betalen. Er is nog discussie of je dat geld bij vertrek terugkrijgt.
gast:Cassini geplaatst op woensdag 31 oktober 2007 om 12:00 citeer
Per vandaag kunnen we één sleutel ophalen. Jammer dat de info hierover pas na de installatie van de sloten kwam.

Hopelijk krijgen we uiteindelijk twee sleutels. Ikzelf heb er iig. twee nodig. Ik ga ervan uit dat mensen die nu € 25,- betalen voor een tweede sleutel dit dan later terug krijgen.
Remco Verhezen geplaatst op woensdag 31 oktober 2007 om 10:57 citeer
We hebben ons standpunt over de sleutels al meerdere keren kenbaar gemaakt bij Duwo. Ze gaven aan dat ze het op dit moment intern bespreken. Dus hopelijk binnenkort meer.

Over toren-C: het is vreemd dat dit zo gelopen is. We hebben dat ook aangegeven bij Duwo. Helaas kan dat het ongemak van afgelopen weekend niet verzachten.

Remco Verhezen
VBU
gast:Cassini geplaatst op zaterdag 27 oktober 2007 om 12:33 citeer
En is al bekend of de bewoners nu één of twee sleutels krijgen?

Hier in Toren C hebben we trouwens helemaal geen informatie over het nieuwe systeem ontvangen. Ook hebben we nog geen sleutel gekregen terwijl er al wel nieuwe sloten aangebracht zijn op onze berging en meterkast. Onze berging kunnen we momenteel dus niet meer gebruiken :-(
Remco Verhezen geplaatst op dinsdag 09 oktober 2007 om 16:54 citeer
Cassini: we hebben ons dringende verzoek om twee sleutels bij Duwo neergelegd. Ze hebben ons gemaild, dat ze er donderdag in het reguliere VD-overleg (VBU-DUWO overleg) over willen praten. Als het aan ons ligt komen er gewoon twee sleutels. We houden jullie op de hoogte.

Remco Verhezen
VBU
gast:Cassini geplaatst op maandag 08 oktober 2007 om 22:13 citeer
@VBU: krijgen we nu één of twee sleutels van DUWO? Geeft DUWO jullie daar geen info over als er dingen veranderen?
gast:Victoria geplaatst op maandag 08 oktober 2007 om 19:48 citeer

Ik heb laatst mijn sleutels opgehaald en er twee meegekregen. Ik woon in Toren A. Zijn er mensen die maar 1 zo'n magnetische sleutel hebben gekregen dan?
Maar idd, 25 euro voor zo'n extra sleutel is zeker prijzig, zeker voor een student.
anoniem geplaatst op zaterdag 06 oktober 2007 om 02:28 citeer
Ik vind twee sleutels krijgen normaal. Volgens mij heb ik overal waar ik woon gewoon twee sleutels gekregen.

Hoge kosten:

(1) Ja, dus? Twee sleutels is normaal!
(2) De directeur stond pas nog in de krant te zeggen dat ie zoveel geld had opgehaald. Ergo: laat eens wat van dat geld naar Uilenstede vloeien.
Leuke sier maken met nieuwe projecten (prima!). Maar doe ook eens iets voor je bestaande huurders. Knap flats op. Zorg voor veilige liften. Meer sociaal beheer. Betere bereikbaarheid DUWO! Enz.!
Remco Verhezen geplaatst op donderdag 04 oktober 2007 om 20:42 citeer
We hebben duidelijk bij Duwo aangegeven dat we willen dat iedereen een reserveselutel krijgt. Het eerste plan van Duwo was om alleen bewoners die voor de oude sloten een reservesleutel hadden nu ook een reservesleutel te geven. Wij hebben aangegeven dat we willen dat iedereen een reservesleutel krijgt. Duwo moet dit nog intern bespreken vanwege de hoge kosten.

Tim: we reageren normaalgesproken ALTIJD op e-mails die we ontvangen. Stuur even een kopie dan kijken we er alsnog naar. We hebben een tijdje een storing gehad in onze e-maildienst wellicht dat dat een verklaring kan zijn.

Remco Verhezen
VBU
gast:Tim geplaatst op donderdag 04 oktober 2007 om 20:02 citeer
Damn, dan stap ik ook in die business.

Ik heb naar prijzen gegoogled, maar zo snel niks gevonden. Ik neem aan dat jij meer informatie hebt?

Of 25€ veel is kan ik niet beoordelen, daarin moet ik je gelijk geven.

PS....VBU: ook ik mis daadkracht. En op e-mails reageren jullie niet. Ideale gesprekspartner voor Duwo!
anoniem geplaatst op donderdag 04 oktober 2007 om 17:43 citeer
Ik heb vandaag de sleutel voor de kamer van mijn vriendin opgehaald. Anders dan wat in de brief staat, kunnen niet alleen de huurders de sleutel ophalen! Je hebt hier wel een kopie legitimatie van de huurder, en een verklaring van de huurder voor nodig. (naast je eigen legitimatie).

Ook mij werd verteld dat een 2e sleutel 25euro extra zou kosten. Ik vind dit een mooi voorbeeld van geld uit de tas klopperij. Ten eerste vanwege het bedrag, maar daarnaast omdat een groot deel van de bewoners (in mijn ogen) een 2e sleutel zal willen aanschaffen.

Ping ping! Heel de slotenwissel-actie meteen weer terugbetaald!

Check eerst een wat je zegt. Aan 25 euro voor dit soort sleutels verdien je echt niks hoor.
gast:Sleuteltje geplaatst op donderdag 04 oktober 2007 om 14:10 citeer
je Duwo heeft deze aanpassing van onze kant niet meegenomen.

Begrijp ik het goed dat DUWO wederom lak heeft aan de VBU? Betalen wij tegenwoordig voor de VBU zodat zij meer daadkracht zou krijgen?

Kom op VBU! Laat je spierballen eens zien!

gast:Tim geplaatst op donderdag 04 oktober 2007 om 13:58 citeer
Ik heb vandaag de sleutel voor de kamer van mijn vriendin opgehaald. Anders dan wat in de brief staat, kunnen niet alleen de huurders de sleutel ophalen! Je hebt hier wel een kopie legitimatie van de huurder, en een verklaring van de huurder voor nodig. (naast je eigen legitimatie).

Ook mij werd verteld dat een 2e sleutel 25euro extra zou kosten. Ik vind dit een mooi voorbeeld van geld uit de tas klopperij. Ten eerste vanwege het bedrag, maar daarnaast omdat een groot deel van de bewoners (in mijn ogen) een 2e sleutel zal willen aanschaffen.

Ping ping! Heel de slotenwissel-actie meteen weer terugbetaald!
anoniem geplaatst op zaterdag 29 september 2007 om 15:30 citeer
Remco, bedankt voor de reactie. Ik ben bij duwo langsgeweest en daar werd mij verteld dat je een extra sleutel bij kan laten maken voor 25 euro. Opzich vind ik dit erg veel geld voor iets wat gewoon meer dan normaal is.
Geef je wat informatie via dit forum van de verdere ontwikkelingen?
Remco Verhezen geplaatst op vrijdag 28 september 2007 om 15:05 citeer
je hebt helemaal gelijk, we hadden ook al bij Duwo aangegeven dat er twee sleutels voor de voordeur moeten zijn net als nu. Ook in de brief die je waarschijnlijk al ontvangen hebt, had dit moeten staan. Duwo heeft deze aanpassing van onze kant niet meegenomen.

Ik heb al doorgegeven dat wij willen dat bewoners een reservesleutel houden, omdat dit volgens ons niet meer dan normaal is.

Remco Verhezen
VBU
anoniem geplaatst op donderdag 27 september 2007 om 21:24 citeer
Godver,
VBU hebben jullie zowizo over dit systeem nagedacht? Lekker handig dat je geen tweede sleutel meer kan hebben van je buitendeur. Handig als je een vriendje/vriendinnetje hebt die ook wel eens langs komen. Of iemand die even wat op moet halen in je kamer. BIZARRRRRRRRRRR
VBU Bestuur geplaatst op dinsdag 25 september 2007 om 22:12 citeer
De tekst van dit nieuws-item is hier te vinden.